فلسفه فروش

یکی از مهم ترین نظریه پردازان تبلیغات راسر ریوز بود. کتاب او واقعیت در تبلیغات در 1961 منتشر شد و بعد به متنی پایه برای مکتب فروش سخت تبدیل شد.

فلسفه فروش سخت: باید مصرف کننده را در پیام‌های تکرار شونده تبلیغاتی غوطه ور ساخت. به نظر می‌رسد که نیمه چپ بیشتر برای آگهی‌های فروش سخت طراحی شده است.

پیر مارتینی در سال 1957 کتاب انگیزه در تبلیغات را نوشته است. مارتینی به صدای فروش نرم در تبلیغات تبدیل شد. او بر آن است که در امر فروش، تخیل و نشانه‌های تصویری نیرومندتر از کلمات صرف هستند. نیمه راست مغز مخصوص اطلاعات ادراکی، فاصله‌ای و تصویری است.

برای اشتراک گذاری:
مطالب مشابه  انواع رسانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *