3 نوع معماری برند

1- خانه برندی: در این نوع شیوه یک برند مادر وجود دارد که همواره با برندهای خانواده در ارتباط نزدیک است.نام همه زیر برندها در پیوند با برند مادر است.

2-خانه برندها: در این نوع، شیوه برند مادر مالکیت چند زیر برند مختلف را دارد و وظیفه‌ی آن مدیریت این زیر برندهاست. هر یک از این زیر برندها برندی منحصر بفرد است و ویژگی‌هایی متمایز از برند اصلی دارند.

3- برند ترکیبی:این نوع استراتژی از هر دو ویژگی معماری برند استفاده می‌کند.

برای اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *