بازاریابی

بازاریابی به ویزیتوری تقلیل یافته است. حجم بزرگی از کارها زیر کوه آب است و بخشی از آن بالای آن است مثل تبلیغات، فروشنده، ویزیوتور و… . پایین آن اتفاقاتی است که قبل تولید شروع می‌شود.

بازاریابی قبل از تولید شروع می‌شود. از تحلیل بازار، نیازها و خواسته‌ها و تقاضا در بازار شروع می‌شود و اینکه چه چیزی باید تولید کنیم. در پایان این مراحل است که فردی مانند بازاریاب و ویزیتور به مراجعه به شرکت‌های مختلف محصول و شرکت را معرفی می‌کند.

بازاریابی از نگاه کاتلر

از نگاه کاتلر بازاریابی ایجاد روابط سودآور با مشتری از طریق فرآیند مبادله است. این بدان معناست که بازاریابی تنها معرفی کالا نیست.(تبادل ارزش مهم است)

وقتی ایده‌ای را به اعضای خانواده ارائه می‌ذهیم بازاریابی می‌کنیم یعنی تبادل ارزش.

برای اشتراک گذاری:
مطالب مشابه  انواع رسانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *